loading...
کرایه ماشین عروس
کرایه ماشین بازدید : 27 سه شنبه 24 دی 1398 نظرات (0)

شرکت های کرایه اتومبیل با خرید یا اجاره تعدادی از وسایل نقلیه ناوگان و اجاره آنها به مشتریان با هزینه ای فعالیت می کنند. ناوگان اجاره ای می تواند به چندین روش ساخته شود - آنها می توانند به طور مستقیم متعلق به آنها باشند (این اتومبیل ها به عنوان "وسایل نقلیه خطر" شناخته می شوند ، زیرا اپراتور اجاره اتومبیل ریسکی در مورد میزان فروش وسیله نقلیه هنگام خارج شدن از خدمات برای خود دارد). می توانند اجاره داده شوند ، یا می توانند تحت یک برنامه خرید تضمینی مستقر از طریق بازوی مالی تولیدکننده یا سازنده قرار گیرند (اینها به عنوان "وسایل نقلیه خرید" شناخته می شوند زیرا تولیدکننده قیمت دقیق فروش اصلی و خرید مجدد را در پایان مشخص می کند. یک اصطلاح تعریف شده). [5]

 

در انگلستان ، ثبت نام اتومبیل های اجاره ای با استفاده از ابتکارات ناشناخته یا شرکت های تابعه قابل پنهان است ، که می تواند ارزش فروش مجدد را از طریق تولیدکننده یا نمایندگی های شخص ثالث افزایش دهد. [6] در آمریکای شمالی ، دیدن شرکتهای کرایه ای با نمایندگی های دست دوم اتومبیل های دست دوم که در آن سهام اجاره سابق مستقیماً به عموم مردم فروخته می شود ، معمول است. از طرف دیگر ، حراج ها اغلب در ایالات متحده مورد استفاده قرار می گیرند و با ظهور سیستم عامل های دیجیتال ، اتومبیل های اجاره ای بطور فزاینده ای وسایل نقلیه را بطور مستقیم و مستقیم با فروشندگان کانال های حراج به فروش می رسانند.

بیشتر دفاتر اجاره خودرو طیف وسیعی از وسایل نقلیه را متناسب با انواع بودجه و نیازهای فضایی ارائه می دهند و برخی علاوه بر این وسایل نقلیه تخصصی را نیز متناسب با محل استقرار آن از جمله مبدل ها ، مدل های پرستیژ ، خودروهای هیبریدی / برقی یا SUV ها و وانت مسافربری ارائه می دهند. در فرودگاه های بزرگ یا شهرهای بزرگتر ، برخی آژانس های کرایه اتومبیل مستقل وسایل نقلیه با کیفیت بالا را برای اجاره ارائه می دهند. برخی از شرکتهای تخصصی خودروهای قدیمی را با کاهش قیمت ارائه می دهند


برای ایجاد طبقه بندی یکنواخت و مقایسه آسان قیمت اجاره خودرو ، انجمن سیستم ها و استانداردهای صنعت اجاره اتومبیل (ACRISS) سیستم کدگذاری کد طبقه بندی اتومبیل ACRISS را توسعه داده است. این اندازه ، شمارش درب ، نوع گیربکس (دستی / اتوماتیک) و اینکه آیا ماشین دارای تهویه مطبوع است ، به چهار حرف رمزگذاری می شود. حرف اول در کد Acriss نشان دهنده طبقه بندی کلی وسیله نقلیه (به عنوان مثال Mini، Economy، Compact و غیره). نامه دوم نوع وسیله نقلیه ارائه شده را نشان می دهد (به عنوان مثال 4 درب ، املاک ، کانورتیبل ، SUV و غیره). حرف سوم به طور کلی برای مشخص کردن نوع انتقال مورد استفاده قرار می گیرد ، اگرچه می توان برای توصیف تعداد چرخ ها از وسیله نقلیه نیز استفاده کرد ، و نامه چهارم نوع سوخت را توصیف می کند و اینکه خودرو دارای تهویه مطبوع است یا خیر. [7]


طبقه بندی های اضافی بر اساس شماره صندلی ها و حجم صندوق عقب نیز توسط انجمن بلژیکی اجاره خودرو به منظور ارائه یک سیستم واحد برای ارزیابی انواع خودرو در سیستم های رزرو آنلاین و سیستم های توزیع جهانی هواپیمایی ارائه شده است.

اجاره اتومبیل شرایط بسیاری دارد که از یک کشور به کشور دیگر و از یک شرکت به کشور دیگر متفاوت است. معمولاً وسیله نقلیه باید در همان شرایطی که در آن اجاره داده شده است برگردانده شود و اغلب نباید از محدودیت مسافت پیموده شده تجاوز کند ، در غیر این صورت ممکن است هزینه اضافی متحمل شود.
به دلایل بیمه ، برخی از شرکت ها حداقل و یا حداکثر سن اجاره را تعیین می کنند. در بعضی موارد ، حداقل سن اجاره می تواند به اندازه 25 باشد ، حتی در کشورهایی که حداقل سن قانونی برای گرفتن گواهینامه رانندگی بسیار کمتر است ، به عنوان مثال. 14،15،16 یا 17 در ایالات متحده است. برای همه رانندگان زیر 25 سال غیر معمولی نیست که یک راننده جوان اضافی اضافه کند.
در همه موارد ، برای اجاره وسیله نقلیه ، مجوز معتبر راننده لازم است و برخی از کشورها به مجوز رانندگی بین المللی (IDP) احتیاج دارند.
در صورت یافتن نقص در هنگام بازگشت اتومبیل یا برای عوارض جاده ای ، جریمه های مربوط به خودرو یا سوخت مفقود شده ، اکثر شرکت های کرایه اتومبیل نیاز به استفاده از کارت اعتباری دارند. به جای کارت اعتباری ، برخی از شرکت ها نیاز به واریز نقدی بزرگ دارند. برخی از شرکت ها کارت سپرده گذاری برای سپرده ها را مجاز می دهند ، به طور معمول با اثبات بلیط مسافرتی ، به عنوان مثال. بلیط هواپیما ، اتوبوس یا قطار.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 2
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 1
  • بازدید سال : 379
  • بازدید کلی : 810